środa, 11 listopada 2015

Post powitalny!

Witajcie na moim nowym blogu!
Bardzo cieszy mnie, że znaleźliście czas, i chęci, by przeczytać chociażby ten krótki wstęp. Skoro jest to mój pierwszy post, napomknę tylko trochę o sobie, byście mieli świadomość w co się pakujecie czytając tego bloga...



Większość osób zna mnie zapewne pod nickiem Rita22, a także (rzadziej) Sentencja. Owszem są to moje ksywki na wielu kontach, i portalach internetowych, lecz tak na prawdę mam na imię Patrycja, i jak na chwile obecną mam 15 lat.

Ostrzegam od razu! Lubię dodawać wpisy tylko gdy mam inspirację. Nie jestem na tyle zmotywowana by codziennie dodawać posty, po pierwsze z braku czasu (powtórki i testy gimnazjalne, niektórzy już wiedzą co to jest, ja niestety mam je przed sobą), po drugie z braku pomysłów na posty. Niekiedy mam tak wspaniały pomysł, i chciałabym od razu stworzyć niebanalny, inspirujący post, po czym przypominam sobie, że (do teraz) nie miałam bloga.

Tematyka? Hmm... Prawdę powiedziawszy, sama do końca nie wiem jakby ująć ją w jednym słowie. Będzie to na pewno blog o: rysowaniu, projektowaniu, tematyce LillaLou, znajdziecie także kilka moich fotografii, oraz wydarzeniach z danego dnia.

Na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że będę na tyle pracowita by co jakiś czas dodawać posty, i pamiętać o tym, że ktoś to czyta (bo czyta prawda?) Taki sucharek na koniec. Pozdrawiam cieplutko! Wasza Rita.


3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :3 Czekam na następny post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog dodam do ulubionych. Zapraszam na mojego bloga blogujezuzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog już jest w ulubionych. Cieszę się ogromnie, że wreszcie zdecydowałaś się go założyć. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie. blogiulubione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń