środa, 25 listopada 2015

Enjoy Autumn ♥!

Witajcie! Dzisiaj bardzo króciutko, bo wstawiam tylko ukończoną pracę i pędzę do nauki! Jeśli chcecie przeczytać jej dodatkowy opis i czym się inspirowałam przy powstaniu projektu, zapraszam do dalszego czytania!


Jak już zapewne zauważyłyście niedawno rysowałam nowy projekt. Jak widać w tematyce jesiennej! Niestety dopiero teraz znalazłam czas na jej dokończenie... Inspiracja tej pracy to oczywiście obrazki znalezione na WE♥IT! Jeśli klikniecie na napis przeniesiecie się do tej pełnej inspiracji strony! Co tam najbardziej przykuło moją uwagę to:
- typowa krata w kolorach pomarańczy oraz jesiennej czerwieni,
- pozornie zwykłe ale mające w sobie coś przyciągającego uwagę, kurtki w przyciemnianych barwach
- luźne koki, zawiązane tak, by pojedyncze włoski mogły swobodnie wylatywać,

Była to moja główna inspiracja (jednak nie przerysowanie) która pozwoliła stworzyć tę pracę od podstaw. Mam nadzieję, że Wam się podoba! Na razie tyle, i pozdrawiam Was cieplutko! Rita :)

7 komentarzy:

  1. Cudownie! Zapraszam na mojego bloga blogujezuzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooooooo *0*
    Eeeeeeeyy
    Ja taka sobie biorę kredki i kartkę i nawet nie wiem czym się inspiruje D":
    julalou.blogspot.com *w końcu reklama być musi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko xD Ja niestety bez inspirejszyn nie umiem nic wykombinować T.T

      Usuń
  4. Super blog, chętni bym zaobserwowała :)
    Zaobserwujesz? akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem jak ty robisz takie cuda, ale nie spocznę puki się nie dowiem.
    Pozdrawiam. Purple

    OdpowiedzUsuń