piątek, 13 listopada 2015

Dziękuję za paczkę!

Witam Was w ten piątkowy wieczór! Mam nadzieję, że każdy przeżył tydzień i z utęsknieniem doczekał się weekendu ;) Wracając do domu, oprócz zapewne wyspanego, jutrzejszego dzionka, dostałam jeszcze jeden prezent, a była to paczka od LillaLou!

Część z Was może już słyszała o tym szkicowniku, a niektórzy może i także go posiadają, kto wie... Szczególnie zadowolona jestem z takiego faktu, że znalazła się w nim moja praca! WoW! #Happy itp. Co więcej mogłabym powiedzieć o książeczce Butterfly:
  • są w nim nowe śliczne pozy, nie nadające się TYLKO dla najmłodszych,
  • śliczne, inspirujące prace młodych projektantek takich jak oliwiawera2001, JulaLou, Monia.maj, Paullikk i Lia,
  • urocze naklejki które na pewno spodobają sie najbardziej najmłodszym

Z mojej strony to tyle, chciałabym życzyć Wam cudownego weekendu! Pozdrawiam cieplutko, Wasza Rita ;)

1 komentarz:

  1. Gdyby Twoja praca nie znalazła się w tym szkicowniku to nie wiem czy opanowałabym się przed wyrzuceniem całej swojej frustracji.

    OdpowiedzUsuń