poniedziałek, 30 listopada 2015

Czy folia shrink it jest trudna w obsłudze?

Witajcie! :> Mam nadzieję, że nie siedzicie już w domu z przeziębieniem, przez tą zmienną pogodę. Co u niektórych podobno zawitała już także zima! Niestety jedyny śnieg który mnie jak na razie nawiedził był jednodniowym i szybkotopliwym puszkiem 12 października (dobrze pamiętam bo były to moje urodzinki :D ). Dzisiaj mam dla Was propozycję jak spędzić wietrzne i chłodne wieczory, przy okazji kreatywnie się ''bawiąc''. Zapraszam do dalszego czytania ;)


Folia shrink it? Możliwe, że nie spotkałaś/łeś się z tym określeniem, ale nie musisz przeszukiwać googla by wiedzieć co to! W skrócie wyjaśnię, że są to specjalne (wydawało by się, że po części plastikowe) arkusze, lecz tak na prawdę jest to termokurczliwa folia dzięki której przy odrobinie wprawy możemy stworzyć wspaniałą biżuterię czy urocze breloczki!

Gdzie znajdę tą folię?
Cały zestaw znajdziesz w empiku a także na stronie sklepu lillalou :) KLIK

O co w tym chodzi?
Stworzenie zawieszek wraz z instrukcją jest bardzo proste, ale aby było to bardziej przejrzyste zobaczycie to na kilku zdjęciach wraz z pomysłem ;) Musicie mi wybaczyć, ale niestety nie miałam możliwości do zrobienia wyraźnych i jasnych zdjęć. Powód? Co by innego jak tak szybko nadchodząca noc! C:
 Najpierw, dołączonym do zestawu kawałkiem papieru ściernego, przecieramy delikatnie po śliskiej powierzchni arkuszu by łatwiej się na nim rysowało :> Polecam malować kontury cienkopisem.

Cała krówka wygląda tak. Możecie także najpierw bardzo delikatnie rozrysować sobie wszystko ołówkiem, gdyż nie ma dużego problemu ze ewentualnym zmazaniem go.

Kolory krówki mam nieco przydymione ale mam nadzieję, że da się zauważyć delikatne, jakby jaśniejsze kolory. O to się nie martwcie. Bardzo ważne jest, by pamiętać iż po włożeniu szablonu do pieca skurczy się on aż o 55% a kolory staną się bardzo intensywne!



Po wycięciu rysunków nie zapomnijcie o zrobieniu dziurki na sznureczek do breloczka! Po tej czynności wkładamy je na chwilkę do pieca (więcej w instrukcji) i nasze ozdoby są gotowe!

Pomysły na te pluszaczki znalazłam tutaj KLIK. Znajdziecie tam więcej zwierzątek od blue nose friends, a ja jak na razie uciekam. Pozdrowionka! Rita :)

5 komentarzy:

  1. Cudownie ci wyszły te zwierzaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne! Wiesz, napisałaś tylko parępostów, a już dałaś mi tysiące inspiracji i motywację do działania. Ogromnie Ci dziękuję. Trzymaj się ciepło i nie waż się chorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło mi to słyszeć! :D
      P.S Co do tego chorowania... chyba za późno :/ xD

      Usuń
  3. Jakie to śliczne. Mam zamiar sobie kupić tą folie bo to wychodzi cudownie *.*

    cattyari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń